1/17/2014

Українка)))

Добрий день мої любі друзі!
Сьогодні я хочу з вами поділитися новим творінням. Цю листівку я зробила для своїх друзів, які живуть закордоном. Хоча ще на дворі зима, а серце хоче літа.
Мені дуже подобається ця робота. Адже вона зроблена від усього серця!


Чим ми можемо пишатись: наш бурштин (на листівці акцент як рамка для фото), наша родюча земля (це пшениця), квіти, яблука та обов'язково наш Тарас Шевченка, а саме його Кобзар (зробила імітацію дитячого кобзарика)).
Матеріали, які були використані в роботі:
дизайнерський картон, саморобна основа (акварельний картон+4 види спрею від Lindy's stamp Gang), картина та книжечка - це моя роздруківка (яку трішки затонувала Distress Ink жовтий та зелений кольори, трішки сезалю, штамп та тасьма ручної роботи.

А натхненням для мене було нове завдання від блогу Завдання #33. Листівки із вишитими елементами (хрестиком, вишиті написи, прошиті на швейній машинці та ін


Вишитими елементами можна вважати: штамп з вишитим елементом та вручну вишита тасьма
Трошки детальних фото і фотосесії самої роботи:





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Буду рада вашим отзывам и комментариям! ;)
Щиро дякую за ваші коментарі! :)
Thank you for your comments! ;)