2/06/2014

Цукерка з дошками від WRMK ... Punch Boards Candy from me :) від Лілюські

Коли я приймала участь у обміні новорічних листівок від блогу Зроби сам(а), мені випала черга надсилати листа до Лілічки Рицар ось тут її блог http://liliashandmade.blogspot.ca. Талановита та прекрасна дівчина!!! Саме зараз вона з нагоди для народження свого синочка пропонує отрамати цукерку. Лілічка пише "Оскільки 14 березня в мого найстаршого синочка День народження, то я вирішила, що саме цього дня, коли йому виповниться 11 років, я розіграю між своїми читачами цукерку, а навіть дві. І саме мій син буде Рендомом, тобто я напишу імена на папірцях і дам йому витягнути два з них.  Це така трошки нетипова буде цукерка, бо обидва переможці зможуть обрати, яку саме дошку хочуть отримати. Якщо не хочете жодної з цих найновіших, а дошку для конвертів, то це теж підійде."
Моя мрія отримати в подарунок дошку для виготовлення пакетів)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Буду рада вашим отзывам и комментариям! ;)
Щиро дякую за ваші коментарі! :)
Thank you for your comments! ;)