12/25/2014

З Різдвом Христовим!! та Листівка до дня народження!

Вітаю всіх зі святом Різдва Христового та новорічними святами!
Нехай у вашому житті все буде чудово, здійснюються заповітні мріїї і трапляються дива!!!!!!

Сьогодні я хочу поділитися з вами своєю новою листівкою до дня народження.
З одного погляду вона проста, але як для мене - нічого зайвого))
Такий собі - персиковий ажур)))





Для роботи використала ножі  
Bow Couture, Spellbinders, S4-449
Ножі Bow Couture, Spellbinders, S4-449 
Victorian Medallion Two, Spellbinders, S4-443
Ножі Victorian Medallion Two, Spellbinders, S4-443 

Хочу прийняти участь у завданні від
Завдання #8. Листівки до Дня Народження із ножами Spellbinders 

До нових зустрічей!!!

3 комментария:

  1. Олено, дуже ніжно і гарно! Ці персикові кольори у поєднанні з такими чудовими ножами! На кожному конкурсі мене вражають нові ножі учасників, які я ніколи не бачила. Виявляється, я так мало знаю про продукцію Spellbinders )) Раді бачити Вас на нашому конкурсі!

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже гарна робота і вдале застосування ножів листівка вийшла ажурна я б сказала зефірна. Дякую Оленко що взяли участь у завданні від Spellbinders в Україні.

    ОтветитьУдалить
  3. Оленко, дійсно дуже ніжна і вишукана робота! Ця кольорова гамма додає особливої витонченості! Дякуємо, що ножі від Spellbinders і наші завдання надихають вас на таку красу!

    ОтветитьУдалить

Буду рада вашим отзывам и комментариям! ;)
Щиро дякую за ваші коментарі! :)
Thank you for your comments! ;)