12/07/2014

Новорічна цукерка для читачів Spellbinders Україна

Із наближенням Новорічних та Різдвяних свят, команда Spellbinders Україна, хотіли б подякувати нам, що ми є прихільниками їх компанії. З цієї нагоди пропонують нам взяти участь у розіграші новорічної цукерки із найновішими та найкрасивішими новорічними ножами від Spellbinders!
Новорічна цукерка для читачів Spellbinders Україна
Буль ласка, правила участі читайте у блозі http://www.spellbinders.com.ua.

Я взагалі палкий шанувальник ножів від Spellbinders. Чесно кажучи вже не пам ятаю, який саме ніж я придбала першим. Бо такий подарунок мені зробила робота і мені  все подарили разом (2 машинки для вирізання та тиснення і ножі).
Це все сталося, якщо не помиляюся в 2013 році.Тоді і завдяки Яноцчі (її блогу) відкрила і захопилася скрапбукінгом та кардмейкінгом.
Ось знайшла одну із перших своїх робіт
.
Використала ніж Stately Circles, Spellbinders, S4-388
Ножі Stately Circles, Spellbinders, S4-388

Мені важко сказати, який ніж улюблений, бо захоплююся бордюрними ножами, ддуужжее подобаються більш детальні ножі з вензелями.
Кожен ніж чи папка неповторні і по особливому виглядають в різних роботах. І це говорить про те, що вони універсальні і досконалі для творчості.
Дякую!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Буду рада вашим отзывам и комментариям! ;)
Щиро дякую за ваші коментарі! :)
Thank you for your comments! ;)